Poctivé arašídové krémy: Jen samé ořechy nebo i čokoláda
Hodnocení podniku Allnature, s.r.o.
Spolecnost, kterou dodavatel pouziva, nebyla schopna dorucit na adresu a pro nekolika neuspesnych pokusech znehodnotila zbozi, ktere jsem musela reklamovat. A pri komunikaci s dodavatelem ohledne reklamace se to taky tahlo, meli byt klast lepsi duraz na zakaznicky servis.
Obsah byl trochu vyteklý. Jak s tím asi házely a stavěly krabici obráceně. Ikdyž na krabici bylo neklopit.
Toto máslo znám a poměr cena/kvalita je za mě velmi dobré.
Den doručení nebyl stanoven. Otevřený obal. Ale mohlo být i hůř.
Dobrý den,
mrzí nás, že zásilka přišla poškozená. Prosím, kontaktujte nás na e-mailovou adresu reklamace@allnature.cz. Reklamaci s Vámi rádi vyřešíme.
Krásný den
Slabá komunikace a dlouhé čekání na dodání
Musím říct, že je to fakt dobrota. Rozhodně doporučuji všem, kteří mají rádi oříšky a bílou čokoládu.
Kvalitní výrobky za dobrou cenu
Dlouhá doba doručení z důvodu nenaskladněného zboží.
Nevím jestli chyba slevomatu nebo prodávajícího.
Komunikace proběhla v pořádku i když sem se jim musel jednou připomenout abych vůbec dostal odpověď.
Zboží doporučuji. Samotný kurýr, který zboží přivezl , byl také skvělý.
Komunikace zákaznické podpory e‑shopu Allnatura zcela katastrofální a velmi velmi neochotná. Komunikace jejich logistického partnera WEDO zcela nulová. Šlo o mou prosbu o posunutí závozu o jeden den. Zakáznická podpora Allnatura zcela bez ochoty jakkoliv pomoci. A WEDO zcela bez možnosti navázání jakékoliv komunikace, apka nefunguje pro „novější verzi Android, uvedená e‑mailová adresa též není funkční, na webový „dotazník“ nikdo nereagoval.
Skvělý produkt.
Dopravní společnost neposlala info SMS o doručení.
moc dobrý krém
Zabalené by to mohlo být do fólie, jen oblepene bublinkovou fólií asi nestačilo. Objednával jsem podruhé. Poprvé přišlo v pořádku a teď bohužel nee.
Mňamózní 🥰 určitě objednám domů zase. Chutná všem.
Není co.